Boşanma Avukatı Genel

Boşanma Davası Kadın Hakları

Boşanma davası başladıktan sonra kadının dava sonuçlanmadan önce ve sonuçlandıktan sonra yasalarla desteklenmiş olan hakları mevcuttur. Haklarınız dahilinde hareket ederek, süreci olumsuz bir durum yaşanmadan atlatabilirsiniz. Boşanma davası kadın hakları adı altında edindiğiniz bilgiler, hem davanın işleyişini hem de sonrasında ne şekilde bir sürecin olacağını görmenizi sağlayacaktır.

[button color=”orange” size=”medium” link=”#” icon=”” target=”false”]Davada Kadın Hakları Nelerdir?[/button]

Davacının açmış olduğu boşanma davası, iki tarafı de etkileyecek olan bir süreçtir. İki tarafında yasalar ile desteklenmiş olan ve ayrıntılı olarak belirtilmiş hakları vardır. Kadın haklarının boşanma sürecinde korunması ise çeşitli maddeler ile olmaktadır. Velayet, mal paylaşımı, nafaka, tazminat gibi konularda hakkı; kadınların bu haklarını kullanması için gerekli koşulları sağlamış olmasını gerektirir. Örneğin yoksulluk nafakasının kadın tarafından alınması için kadının dava sonucunda eşinme göre daha az kusurlu olması istenmiştir. Eşinizden daha fazla kusur sahibi olmanız halinde, nafaka talebinde bulunamayacaksınız. Kadını boşanma sürecine getiren olumsuzluklar için kadının manevi tazminat talep etme hakkı vardır. Kişilik haklarının saldırıya uğramış olması boşanma davası kadın hakları adı altında, manevi tazminat alabilme imkanı tanımaktadır. Aynı zamanda eşinizin sizi aldatmış olması, aldattığı kişiden de manevi tazminat alma hakkını doğurmaktadır.

[button color=”blue” size=”medium” link=”#” icon=”” target=”false”]Dava Kadın Hakları Nasıl Korunur?[/button]

Kişinin tam manasıyla boşanma davası kadın hakları adı altında verilmiş olan avantajlardan yararlanması için profesyonel bir yardım alması şarttır. Kanunların nasıl uygulandığı ve maddelerin açıklayıcı bir dille ifade edilmesi; yardım almanız ile çok daha kolay olacaktır. Av. Mehmet Ali Helvacı bu alanda uzman avukattır. Boşanma sürecinde haklarınızın korunması ve size verilen hakları avantaja çevirmeniz, birlikte hareket etmeniz ile mümkün olacaktır. Yapmanız gereken Maltepe mevkiinde bulunan ofisi ziyaret etmektir. Evlilik süresince yaşamış olduklarınız, eşinizin ve sizin tutumu dava için oldukça önemlidir. Her davanın kendi içinde öznel bir durumu vardır. Bu sebeple kişilerin dava sürecinde uzman biriyle çalışması, olumsuz bir durum yaşanmadan boşanmayı sağlayacaktır. Yardım almanız halinde bu durumla sadece avukatınızın ilgilenmesini sağlayabilirsiniz. Sağlıklı bir şekilde boşanmanız bu sayede mümkün olacaktır.